دهکده خاطرات (داماش)

دهکده خاطرات (داماش)

با گذشته خود دوست باشید تا زمان حال خود را خراب نکنید.
دهکده خاطرات (داماش)

دهکده خاطرات (داماش)

با گذشته خود دوست باشید تا زمان حال خود را خراب نکنید.

اوایل پاییز دهکده خاطرات

نظرات 5 + ارسال نظر
آرزو دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:59

سلام اودیم اماشما نبودید.فوق العاده بود.مثل وبلاگتون.واقعاحال وهوای همدیگروخوب انتقال میدن. هوای محشری داشت.مردم صاف وخوشرو وصفا وگرمیه عجیبی.راستش دل کندن ازش سخت بود.امیدوارم بازم بتونم بیام .موفق باشید وپاینده.

ممنونم که به دهکده خاطرات سر زدید

آرزو دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:00

mehrabi دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:39

so nice ;)

محمد دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:42 http://WWW.BAHAR89.BLOGFA.COM

مرسی که سر زدی[قلب][قلب][گل]

زیباترین سرویس وبلاگ دهی با جدیدترین امکانات WWW.NAZIBLOG.IR
منتظرت هستم[بوسه][گل]

بصیری سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:52 http://tootkabon.blogfa.com

سلام دوست عزیز هر چه به این فکر پیر شده فشار وارد کردم که جناب عالی را کجا دیده ام یا چه آشنایی قبلی باشما داشته ام چیزی به ذهنم خطور نکرد . اشکال نداره . به هرحال شما یک ایرانی با فرهنگ یک رودباری اصیل هستید . از اینکه فرهنگ محیط زندگی خود را برای دیگران به نمایش می گذارید بسیار کار جالب و قشنگی است همیشه موفق و پیروز باشید . اگر خودتان را برای بنده معرفی بکنید ممنون می شوم . لینک جدید شما هم به روی چشم

سلام بصیری عزیز من رشته ام روانشناسی هست تو دانشگاه های شهرستان روانشناسی تدریس می کنم مشاور هم هستم در منجیل مرکز مشاوره امید را اداره میکنم و در مقطعی هم در شبکه باران به عنوان روانشناس در برنامه های خانواده صحبت می کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد