دهکده خاطرات (داماش)

دهکده خاطرات (داماش)

با گذشته خود دوست باشید تا زمان حال خود را خراب نکنید.
دهکده خاطرات (داماش)

دهکده خاطرات (داماش)

با گذشته خود دوست باشید تا زمان حال خود را خراب نکنید.

زمستان دهکده سکوت و دیگر هیچ

نظرات 9 + ارسال نظر
نجوای عاشقانه جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:11

سلام استاد خوب هستین؟ دیگه سرتون باید خیلی شلوغ شده باشه. آخه خیلی وقته از ما خبر نمی گیرین!!!

آرزو چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:30

سلام .وسلام به داماش زمستانی و افسوس که دراین سکوت وحم آلودنیستم تارویاراتجربه کنم.خوشبحال شماو داماش که باهم تجربه کردیدبسیاری ازرویاهای مانندمن را۰ وهمچنان بافکرخودشیرینیه آن رویای واقعی رامرورمیکنید.چه حسی وقت اول صبح و اول غروب اونجاکنارمردم قدیمیه داماش و بخاریه هیزمی وظهرایستادن درلبهء بالاترین نقطه وچرخاندن چشم به آن همه زیبایی و ساعتهارانشمردن وخیره شدن به آن همه عظمت و لطف خدا.حس زیبایی رو منطقل کردین.ممنون

ممنون از درک زیبایی ها

نجوای عاشقانه شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:01

کسی خونه نیست ؟!

زمستان داماش تنهاست

کیانا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 http://www.enekas2012.blogfa.com

من برای سال ها مینویسم ......
سال ها بعد که چشمان توعاشق میشوند .......
افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود......
همیشه یکی بود یکی نبود

سلام وب قشنگی دارین ممنون میشم به منم سربزنین

ممنون از لطف شما مهمان وب شما خواهم شد

رضا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:38 http://2speed4you.blogfa.com

سلام آقای دکتر مهرگان فر...
امیدوارم همیشه مطالب زیبا و عکسهای قشنگی بزارید...
بدرود بدرود بدرود

ممنونم آقا رضا ظاهرا آشنایی دارید وب شما هم جالب بود موفق باشید

یاسمن شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:10

اقای مهرگانفرد سلام
من دانشجوی ترم آخر معماری هستم و برای طرح نهاییم میخوام از منطقه روستای دامااش استفاده کنم به خاطر گل نادر سوسن چلچراغ ... برای اینکار اطلاعاتی راجع به آب و هوا و نقشه های توپوگرافی دهکده دارم ... شما می تونین کمکی به من بکنین ؟
من نیاز به 3 هکتار زمین دارم ولی چون دهکده رو ندیدم نمیدونم که کجای دهکده همچین پتانسیلی داره ... ممنون میشم منو راهنمایی کنین

حتما خوشحال میشم کمکتون کنم براتون ایمیل فرستادم

binambanoo چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 http://s-m89.persianblog.ir/

سسسسسسسسلاااااااااااااااااااممممممممممممم


این داماشه شما چقد خوشگله ها!!!!!!!!!!!!!

نجوای عاشقانه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:38

استاد؟؟؟

گلنوش پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:46

خیلی قشنگیه.زمستون خیلی سرده ولی وقتی تو همون فصل به دنیا میایی برات زیبا ترین فصل خدا میشه.عکس خیلی قشنگی بود دکتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد